Waardering over Samba, I.W., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Samba - Dordrecht op 28 juni 2017

5.8

Arts geeft mooi uitleg als je komt met een klacht schrijft gelijk medicijnen uit en zegt niets over wat je eigenlijk hebt. Moet je zelf vragen en krijgt dan een vaag antwoord. Heb bv 8mnd geleden plastabletten voorgeschreven van hem en nigal zware. Maar moet nooit eens gecontroleerd worden voor bloeddruk en z. Hoor van altijd van anderen mensen die ook plastabletten gebruiken dat zij regelmatig op controle moeten komen om hun nieren in de gaten te houden. Ik heb ze dus 8mnd geleden voorgeschreven gehad en dat was het hij schrijft ze uit als ze op zijn en verder niets. Ik gebruik nog meer medicijnen maar moet nooit eens op controle komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Samba, I.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.