Waardering over Sande, A.J.M. van de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk A.J.M. van de Sande - Waalre op 21 augustus 2013

3.8

Deze huisarts luistert helaas niet goed naar klachten. Hoofdpijn kan vele oorzaken hebben. Mijn moeder had weken hoofdpijnklachten, zag af en toe sterretjes in haar ooghoeken maar dhr vd Sande deed dit steeds af als spanningshoofdpijn en stuurde haar naar huis met steeds weer een ontstekingsremmer. Toen hij haar eindelijk doorstuurde naar neurologie was het helaas te laat. Het bleek om een artritis temporalis te gaan die men alleen preventief kan behandelen maar niet genezen. In het geval van mijn moeder werd ze acuut blijvend blind. Sneller schakelen en doorverwijzen van de huisarts had dit wellicht kunnen voorkomen. Mijn moeder is onlangs overleden maar heeft mij daarvoor gevraagd dit te melden daar zij dit zelf niet meer kon doen. Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt maar we hebben helaas nooit enige vorm van excuses ontvangen van dhr Van de Sande.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sande, A.J.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.