Waardering over Schaap, J.J., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum de Beiaard, Huisartspraktijk Dingjan - Oosterhout op 7 februari 2013

Dokter Schaap is geweldig! Zéér kundig wat betreft "vrouwenkwalen", ze heeft mijn spiraal gezet zonder een centje pijn, ik was ontzettend zenuwachtig, maar ze neemt de tijd, legt alles uit en stelt je écht op je gemak. Top, top, top! Ook de behandeling van kinderen, de adviezen... toppie! Down to earth, eerlijk en helemaal van deze tijd. De praktijk is prachtig! Goeie assistentes en de apotheek die aan deze praktijk is verbonden: alleen maar goede ervaringen. Zéker een aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schaap, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.