Waardering over Schenkels, E.B.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Kattenbroek - Amersfoort op 8 juni 2011

2.2

Van deze huisarts wordt ik niet blij. ik vind hem onpersoonlijk in zijn benadering en qua kennis over minder algemene medische zaken schiet hij toch iets te vaak tekort. dit geeft hijzelf wel toe. Hij is soms erg gehaast en als de tijd om is merk ik dat hij me weg wil hebben. Dit komt op mij zeer onsymphatiek over en ook ondeskundig: soms kon ik hierdoor geen relevante informatie of vragen meer kwijt. Ik sta gelukkig onder strenge controle van een medisch specialist anders zou ik me bij hem zeer onveilig voelen. Ik twijfel nl. voortdurend aan zijn diagnoses en niet ten onrechte: hij heeft het in mijn geval vaker fout gehad dan goed. Hij luistert ook niet goed: vaak moet ik mijn verhaal meerdere keren vertellen en dan nog krijg ik het gevoel dat hij niet goed luistert. verder ervaar ik zijn praktijk als erg rolstoel onvriendelijk, zelfs het aangepaste toilet is erg rolstoel onvriendelijk. De assistentes ervaar ik wel als positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schenkels, E.B.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.