Waardering over Schinkelshoek, W.L., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zoutelande e.o., locatie Meliskerke - Meliskerke op 6 november 2017

5.3
  • Ooraandoeningen

Inloopspreekuur tussen 7:30 en 8:00,  spreekuur van 9:00-11:30 anders moet je naar een ander dorp. Paar keer gehad dat ik tegen nioeuwe assistentes sta te praten en zij gewoon weglopen, heb ik iets van gezegd toen werd er wel excuses aangeboden. Vroeg om een verwijzing naar KNO-arts die mij eerder geholpen heeft met succes, omdat KNO in ziekenhuis vlissingen niets konden vinden. De andere zag het in 5 minuten en week later met succes geopereerd. Ik legde uit waarom,en het advies was: Dat doe ik niet zomaar, eerst maar eens druppelen met slaolie! en daarna oren uitspuiten. Te idioot voor antwoord, al vaker gemerkt: er wordt niet geluisterd! Praktijk is mooi ingericht, maar dat maakt een patient niet klachtenvrij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schinkelshoek, W.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.