Waardering over Schouten, O.T.M., Huisartsenpraktijk Huisartsen Steegoversloot - Dordrecht op 3 januari 2018

3.2

Slecht bereikbaar, enkele assistenten heel onvriendelijk, beloven terug te bellen maar laten het met regelmaat afweten, afspraak maken voor dezelfde dag met regelmaat een probleem, enz

Reactie van/namens Schouten, O.T.M.

Ik vind het vervelend dat wij voor u zo slecht bereikbaar zijn geweest, en dat u het gevoel heeft dat assistentes het terugbellen laten afweten. Vele huisartsen merken een toenemende hulpvraag van patiënten, waardoor de druk zowel op de telefoon als ook op het spreekuur groter worden. Wij doen ons uiterste best om er voor de patiënt te zijn. Gaarne zou ik als huisarts van deze praktijk met u in contact willen komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schouten, O.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.