Huisarts Seggelen, D.M. van

Huisarts

8 resultaten voor je selectie:

Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Heemstede, Praktijk Van Seggelen - Heemstede

20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijke huisarts die de tijd neemt en goed luistert. Toen ik onverwachts in het ziekenhuis moest blijven belde hij om te vragen hoe het ging.

9.2

14 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer prettige huisarts. Hij luistert goed en neemt de tijd voor de patiënt.

29 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben sinds de overname van dokter Hoogenraad bij dokter Van Seggelen en vanaf het begin heel tevreden!

8.7

24 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Volledig foute (ingrijpende) diagnose, daarna ook geen excuus

4.2

10 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke man die goed naar mij luistert, op de hoogte is van mijn voorgeschiedenis en hoogstwaarschijnlijk een juiste diagnose heeft gesteld.

13 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Hij geeft aandacht waar je voor komt.

6 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

dr v Seggelen straalt rust uit luisterd goed en heeft alle aandacht. goede vervanger van de vorige arts (daar ik hem toch nog wel mis)

14 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr van Seggelen is een prettig mens. Rustig, open, met een luisterend oor, hij is informatief en doortastend. De keren dat ik hem nodig had, heeft hij gedegen opgetreden. Ik heb vertrouwen in deze...

8.5
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 4 waarderingen.