Waardering over Sijde, J.B. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van der Sijde - Dordrecht op 30 september 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

2.8

Vandaag ontvang ik een brief van Dhr. v.d. Sijde dat hij het per 1 oktober 2020 rustiger aan gaat doen. Huisartsenpraktijk wordt overgedaan aan regio: ZGWA. Hoewel hij op papier al enige jaren mijn huisarts is, ken ik deze man helemaal niet. Hij heeft uit pure nood de belendende praktijk van mijn echte huisarts overgenomen toen die met pensioen ging en er geen overnemende huisartsen waren. Een situatie die al jaren aanloopt. "Bedankt voor het gestelde vertrouwen"? Als chronische patiënt met een behoefte aan een huisarts die zijn patiënten moet leren kennen, voelde ik me daar niet veilig en wilde al lang weg. Maar dat mag of kan niet. Blij dat er nu mogelijk regionaal aandacht komt en de praktijk later door echte betrokken mensen wordt overgenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sijde, J.B. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.