Waardering over Silvius, J.H., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Respons - Hengelo op 21 juni 2012

3.3

Deze huisartsenpraktijk is helaas geen aanrader! Al jarenlang erger ik me groen en geel aan zowel enkele huisartsen als vooral de assistentes. Met een beetje geluk heb je een afspraak over ruim een week, tenzij je het verhaal wel héél erg aandikt, dan kan het eerder. Dan is het steeds weer krijgen van een andere huisarts vanwege allemaal parttimers al helemaal niet wenselijk, één vrouwelijke huisarts aldaar zou zich serieus af moeten vragen of haar manier van kleden wenselijk is als huisarts, de enige die enigszins acceptabel is, is dokter Kraaijvanger. Afspraak maken is ook lastig, je hangt er of meer dan een kwartier in de wacht aan de telefoon (19 minuten! de laatste keer) voor je iemand te spreken krijgt of je hebt de pech dat je ze in hun pauze belt of belt als ze gewoon twee uur lang de bereikbaarheid erachter weghalen omdat de assistentes zelf heel druk zijn volgens het antw app. Dan heb ik ook nog meegemaakt dat ik er zelf aan de balie sta, zie dat er opgenomen wordt (telefoon), hoor dat ze zeggen 'heeft u een moment' en vervolgens doodleuk met medeassistentes ditjes en datjes(!) bepraten voor degene aan de telefoon verder geholpen word. En die onderwerpen zijn niet eens werkgerelateerd. Ergernissen ten top wat mij betreft. Je mag hopen nooit iets ernstigs mee te maken en dan deze praktijk direct nodig te hebben! Of wees duidelijker in je beleid naar de patienten toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silvius, J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.