Waardering over Sjouke, A.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zonneoord - Den Haag op 8 november 2014

4.2
  • Alvleesklierkanker

Wanneer u overweegt om de keus te maken voor deze arts, houd er dan rekening mee dat dokter Sjouke bij mij overkwam als weinig geïnteresseerd, niet goed georganiseerd en bij gegronde reden niet koos voor een doorverwijzing. Als dochter van zijn patiënt, kreeg ik duidelijk het gevoel, dat de klachten niet serieus werden genomen. Tijdens het laatste bezoek (waarbij ik aanwezig was) noemde hij zijn patiënt een " angsthaas", Dit was voor mij de druppel om aan te sturen op verandering van huisarts. Heel verdrietig dat de bewuste patiënt enkele maanden daarna overleden is aan haar klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sjouke, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.