Huisarts Slaa, R.T. te

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Slaa, R.T. te, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk te Slaa - Haarlem op 5 juni 2017

Dr Slaa communiceert slecht. Hij vraagt niet door, of stelt eigenlijk helemaal geen vragen en vult zijn eigen verhaal graag voor je in. Hij dacht niet met ons mee over hoe onze zoon het beste geholpen kon worden. Zittend aan tafel weet hij te vertellen wat er aan de hand is, zonder nader onderzoek of uitleg van zijn kant. Wij willen graag geïnformeerd en serieus genomen worden. Voor mij is het een wat botte en arrogante man. De nieuwe assistentes zijn prima. Maar de assistente die er al langer werkt is eveneens niet prettig om mee samen te werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slaa, R.T. te? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.