Huisarts Sleijffers, J.N.J.

Huisarts

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Sleijffers, J.N.J., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Leebrug, Huisartspraktijk Sleijffers - Houten op 4 mei 2020

Immuunziekten

Al sinds 19 jaar mijn huisarts, heeft in het verleden als beginnend arts adequaat gereageerd op een spoed situatie met één van mijn kinderen, sindsdien is het contact altijd goed geweest. Een huisarts die ik waardeer als arts en als mens. In ons gezin hebben we helaas vaak moeten aankloppen bij Dr. Sleijffers, en altijd werd de situatie serieus genomen, soms konden we het in de praktijk behandelen, of we werden op tijd doorverwezen. In mijn ogen een goede huisarts en een goede ondersteuning van de assistenten. Het enige nadeel is dat de apotheek niet meer in de praktijk dienst doet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sleijffers, J.N.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.