Waardering over Slikker, A., Huisartsenpraktijk Huisartsen Gezondheidscentrum Nesselande - Rotterdam op 24 februari 2014

9.7

Al jaren zeer tevreden over dr Slikker, je wordt serieus genomen en er wordt goed geluisterd naar je verhaal. Ze is doortastend en daadkrachtig.....zegt duidelijk wat het vervolg traject gaat worden en geeft adviezen waar je evt. meer adviezen kan vragen. Ze stuurt je ook zonder problemen door naar een specialist mocht dit nodig zijn. Voel mij op mijn gemak bij deze huisarts, begrijpelijk maar wel jammer dat zij partime werkt waardoor je toch af en toe naar een andere huisarts moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slikker, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.