Waardering over Slobbe, A.M. van, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum West, Huisartspraktijk van Slobbe - Emmeloord op 23 november 2012

3.7

Vaak niet aanwezig ivm gedraaide nachtdienst. Hopelijk is dat nu opgelost in de nieuwe praktijk. Voel me totaal niet serieus genomen met klachten. Voordat ik ga loop ik al tijdje mee rond en heb ik de zelf te halen middeltjes wel gebruikt. Toch schrijft ze niks voor wat werkt, maar moet het eerst veel erger worden voor ze het serieus neemt. Zegt in 1e instantie gerust dat er niks voor bestaat, terwijl je van anderen hoort dat dat niet waar is. Nu al 2x gehad, zeer teleurstellend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slobbe, A.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.