Huisarts Sluijters, C.J.F.M.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Sluijters, C.J.F.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Leusden - Leusden op 26 juli 2017

Op zich een prima praktijk. Wel veel wisselende artsen. Heb daar vandaag ook last van gehad. Mijn dochter is gevallen met de fiets en heef veel pijn aan haar enkel die al eerder gebroken is geweest. eerst werd er door een doktersassistente (!) een analyse gemaakt wat ik al vrij apart vind. Daarna kwam zij na overleg met de arts dat ze dachten dat er geen sprake was van een breuk of scheur.  Ik heb een enorme zorgfactor met een andere een chronisch zieke dochter en ik heb zelf een ziekteverleden. Ik doe alles in mijn eentje en vroeg daarom of er vandaag een foto gemaakt kon worden. Voor mij om zeker te weten dat er geen breuk is. Anders komt er uiteindelijk toch een foto en ik heb de komende dagen ook wat gepland voor de vakanie om zelf tot rust te komen. Ik gaf kortom aan dat het voor mij als persoon die zoveel te dragen heeft echt van belang was om vandaag te weten of mijn dochter een breuk heeft.Ik heb zelf meegemaakt dat mijn voet uiteindelijk ook gebroken bleek (na twee weken modderen). En mijn dochter gaat volgende week op vakantie, dus het is dan wel goed om te weten wat er aan de hand is. Dat mocht niet en de arts werd boos op mij,. Op mij! Die zoveel op; haar bordje heeft. Echt zo raar en niet netjes. Ik heb doorgaans met andere artsen van de praktijk te maken die weten wat mijn situatie is. En nu moest ik opboksen tegen een man die ik nog nooit had gezien. Samen met de assistentie die de 'analyse' gemaakt had. Ik heb betere ervaringen met deze praktijk gelukkig. Maar dit is voor mij echt heel belastend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sluijters, C.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.