Waardering over Smalen, R.C. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Westwijk - Vlaardingen op 30 juli 2012

3.5

Dokter met een zeer wisselend humeur, die je soms zomaar antibiotica meegeeft, en de andere keer zonder enige reden je alle behandelingen en medicatie weigert. Vaak lopen de afspraken meer dan een half uur uit, zeker als je aan het einde van de ochtend geholpen wordt. Ik loop zelf met chronische ziekte. De eerste keren was hij behulpzaam en rustig, maar naarmate ik niet genas werd hij steeds ongeduldiger en nam hij mij niet meer serieus. Hij schreef me regelmatig pillen voor die ik eigenlijk helemaal niet zou mogen slikken in combinatie met de pillen die ik al slik. Hiernaast is hetgeen dat mij eigenlijk nog het meest heeft gestoord de assistente. In de wachtkamer hoor je iedere telefoongesprek mee. Na het ophangen roddelt ze vaak over de patient die ze zojuist sprak. Ze doet erg uit de hoogte en lijkt iedereen maar een aansteller te vinden. Tijd voor een nieuwe huisarts voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smalen, R.C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.