Huisarts Smeets, J.G.E.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Smeets, J.G.E., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Heer, Huisartsenpraktijk - Maastricht op 19 oktober 2015

Kanker

Arrogante huisarts, enige vorm van empathie is hem vreemd. Toonde geen enkele belangstelling tijdens mijn ernstige ziekte. De accommodatie is nogal gedateerd. De assistenten zijn echter geweldig!

Reactie van/namens Smeets, J.G.E.

Dank u voor uw reactie. Wij moedigen patienten aan om kritiek of klachten met ons zelf te bespreken. Alleen dan kunnen we, ook voor u, onze zorg verbeteren. Uw kritiek op ons pand bevreemdt ons: ons pand behoort tot de mooiste huisartspraktijken van de regio. Komend voorjaar betrekken wij met een collega-praktijk een nieuw zorgplein-pand. Alle zorg voor de wijk in 1 pand! Team gezondheidscentrum Heer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smeets, J.G.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.