Waardering over Eijsden, P.G.E. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Ginkel - Ede op 13 december 2019

4.2

Vandaag had ik een afspraak staan. Helaas ivm ziek zijn verslapen. Gebeld aangegeven wat de reden is. In de voicemail wordt duidelijk gezegd indien u voor 9 uur belt wordt er geprobeerd dezelfde een afspraak gemaakt. Ik gaf aan wat dat betekend. Haar antwoord hier op was er onprofessioneel. Mijn doel was niet een plek voor vandaag eisen, maar ik wilde weten wat het betekende. Ik kreeg de ene verwijt naar de ander. Jij had al een afspraak en het is geen spoed en het zit vol enz. Totaal niet meelevend, en proberen de patiënt te sussen. Alsof mijn klacht niet belangrijk was. Voor mij is het om die reden klaar. Erg erg slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eijsden, P.G.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.