Waardering over Spijker-Visser, J. van 't, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Marco Polo, Huisartspraktijk van 't Spijker-Visser - Utrecht op 4 maart 2019

8.2
  • Hart- en vaatziekten

Inmiddels is Mw. Van 't Spijker-Visser ruim 5 jaar mijn huisarts.Mijn oordeel over haar is: een adequate, zorgvuldige, doortastende en vriendelijke huisarts. Alle kwalen en kwaaltjes neemt zij serieus en verstrekt goede adviezen en recepten. Zij neemt alle tijd voor de patient (waardoor ze nog wel een uitloopt met haar spreekuur). Toen ik enige jaren geleden met een hartinfarct bij haar in de praktijk kwam, reageerde zij flitsend. Indien naar haar oordeel nodig, overlegt zij met de specialist.De accommodatie vindt  ik wat primitief, maar in het gebouw kan dat moeilijk anders.

Bent u of werkt u voor Spijker-Visser, J. van 't? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.