Waardering over Staay, P.L. van der, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Boomgaardshoek, Huisartsen - Hoogvliet op 30 november 2016

• Longontsteking

Ik ben al 10 jaar patient bij dr. van der Staay en ben zeer tevreden. Hij luistert goed naar je en onderzoekt je doeltreffend & professioneel. Hij geeft nooit zomaar een pilletje, alleen als het nodig en hulpzaam zal zijn (wat ik erg goed van hem vindt), maar is ook niet moeilijk met een pil wanneer je wel baat bij zou hebben. Hij is alert op eventueel hoge risico aandoeningen en roep advies in van specialisten indien hij vermoed iets 'buiten de norm'. Ik voel echt dat ik hem kan vertrouwen met mijn gezondheid, terwijl ik normaliter niet makkelijk een arts vertrouw (ik werk in een ziekenhuis). Bij een serieus klacht belt hij me op na een paar dagen om te vragen hoe het gaat, of de medicijn werkt. Ook na een ziekenhuis opname of bezoek aan de huisartsen post. Ik zou me echt niet kunnen bedenken wat hij zou kunnen doen om zijn zorg te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Staay, P.L. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.