Waardering over Steen, G.J.M.M. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van der Steen en van der Steen-Janssen - Breda op 21 mei 2016

3.2
  • Hartaanval

Kwam met acute ondragelijke pijn op de borst, nek, een lamme rechterarm, hevig zwetend en een verhoogde pols bij deze mannelijke huisarts in de HAP voor een diagnose en hulp. Helaas had deze huisarts al moeite met het opstarten van zijn computer en bleef hij herhaaldelijk dezelfde vragen stellen. Jammer genoeg bleef een juiste diagnose uit en stond ik kreupel van de pijn, er was namelijk een hartinfarct gaande, binnen een half uur weer buiten met een maagbeschermertje en een paar stripjes Ibuprofen. 11 dagen later kreeg ik uiteindelijk als gevolg van de niet geconstateerde verwaarloosde hartinfarct ook nog een ontstoken hartzakje, wat zo mogelijk nog een zwaardere stempel op mijn leven kan gaan drukken. Heb lang nagedacht of ik dit op het internet kenbaar zou maken, ik kan de man beschadigen terwijl het mij niets meer oplevert. Wat de  doorslag voor mij gaf, is het feit dat deze slecht luisterende ongeïnteresseerde man, op deze manier levens van anderen onvrijwillig kan beëindigen, bekorten of beduidend slechter van kwaliteit kan maken. Het cijfer is trouwens nog best wel hoog omdat ik omgang medewerkers en accommodatie niet relevant vind in uw puntenlijst. Heb meer vertrouwen in een andere arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steen, G.J.M.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.