Waardering over Steenis, D.J.H. van, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum De Loswal, Huisartsen - Bunnik op 22 november 2012

9.8

Helaas ben ik door een verhuizing geen patient meer bij deze huisarts. Zowel dokter van Steenis als zijn praktijkgenote zijn beide prima huisartsen. Kundig en zeer vriendelijk. Ik kan mij dan ook zeker niet vinden in de commentaren dat hij niet zou luisteren. Ik ben 20 jaar lang patient geweest bij deze praktijk en heb met tranen afscheid genomen. Betrokken, lief, zorgzaam, gezellig, zeer kundig en behulpzaam, komen hun afspraken na, denken mee en willen je echt helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steenis, D.J.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.