Huisarts Streefkerk, P.J.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Streefkerk, P.J., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Molenzoom, locatie De Molen 83 - Houten op 9 augustus 2016

Angststoornissen

Ik heb geestelijke gezondheidsklachten (een angststoornis) met een fysieke uitwerkingen. Ondanks ik regelmatig bij Huisarts Streefkerk heb aangeklopt voor zowel de geestelijke gezondheidsklachten als de fysieke uitwerkingen daarvan. Heb ik mij niet gehoord gevoeld, nog begrepen. Streefkerk kon niet constateren dat de fysieke uitwerkingen van mijn geestelijke klacht afkwamen. Dat hebben andere specialisten geconstateerd. Als ik bij streefkerk aanklopte betreft het geestelijke gedeelte hield hij zijn armen in de lucht en zei "ga maar naar de psychiater". Eveneens kon Streefkerk niet blij voor mij zijn als een ander wel in staat was mij te helpen bijvoorbeeld d.m.v. alternatieve zorg. Ik voel mij in de steek gelaten door deze man, niet 1x maar meerdere malen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streefkerk, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.