Waardering over Strikwerda, P., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Gerbrand Bakkerstraat - Groningen op 1 maart 2012

Dhr. Strikwerda was de huisarts van mijn ouders. Ben met hem in aanraking gekomen bij het ziekte en het overlijden van mijn vader. Hij heeft de begeleiding werkelijk op voortreffelijke wijze gedaan. Wij zijn hem dan ook veel dank verschuldigd. Hij is herhaaldelijk op huisbezoek geweest, ook al kon hij niet veel meer uitrichten. Hij nam altijd de tijd om dingen aan te horen en om oplossingen te bedenken. Ook was er aandacht voor mijn moeder en voor ons. Het overlijden van mijn vader heeft hij op een zeer kundige en empathische manier gedaan, zodat mijn vader thuis in zijn vertrouwde omgeving kon overlijden. Ook nadat mijn vader is overleden is er nog alle aandacht voor mijn moeder. Dhr. Strikwerda is voor mij het voorbeeld hoe een huisarts hoort te zijn!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Strikwerda, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.