Huisarts Tecim, D.A.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Tecim, D.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Tecim - Rotterdam op 29 september 2017

MS

Ik heb mijn huisarts gebeld omdat ik een blauwe dikke plek op mijn verlamd been heb die steeds pijnlijker wordt,  dit op advies van de thuiszorg. Ik ben 79 jaar, heb MS en kan niet meer lopen, ik ben dus rolstoel gebonden, ik kan niet alleen naar de huisartsenpraktijk omdat deze niet rolstoeltoegankelijk is. De huisarts vindt dat ik toch maar bij hem in de praktijk moet langs komen en dat ik het maar aan iemand moet vragen om mij tebrengen. In het verleden is  mijn zwager wel eens meegeweest, maar die heeft haast geen adem omdat hij een canule heeft en kan door jicht moeilijk lopen. Mijn dochter heeft gebeld, maar kreeg hetzelfde verhaal te horen. Dit terwijl ik vanochtend vroeg heb gebeld en dacht dat de huisarts langs zou komen. Tegen het einde van de ochtend kreeg ik te horen dat dit niet het geval is en dat ik maar naar hem moest komen.Na jaren een geweldige huisarts te hebben gehad, dokter Den Besten, moest ik noodgedwongen vanwege een noodzakelijke verhuizing in verband met mijn MS naar een andere huisarts. Het contact met de nieuwe huisarts verloopt moeizaam, ik mis mijn oude huisarts heel erg. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen, het is vrijdag en begin volgende week moet ik naar het ziekenhuis. Ik vind de gang van zaken heel vervelend en eigenlijk vind ik dat de huisarts tekortschiet in zijn zorgplicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tecim, D.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.