Waardering over Terborg, S.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk S.M. Terborg - Amsterdam op 6 februari 2013

5.7

Vriendelijke huisarts en hij luistert goed. Qua behandeling en medicatievoorschrijving geen probleem. Ik vraag mij alleen af hoe deze dokter zijn praktijk runt. Tijdens openingsuren zijn de assistenten amper te bereiken! Ik heb een keer een hele vrijdagochtend de praktijk proberen te bellen voor een afspraak. Ik heb circa 20x gebeld op verschillende tijdstippen van de ochtend (ik overdrijf niet) en telkens geen gehoor. Ik kreeg zelfs geen antwoordmachine. Dit was niet eenmalig. Ik heb de dokter misschien 1 of 2 per jaar nodig en het is telkens lastig zijn praktijk te pakken te krijgen. Dit was voor mij de reden om een andere huisarts op te zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Terborg, S.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.