Waardering over Terol, S., Huisartsenpraktijk Huisarts-Vijfhuizen - Vijfhuizen op 4 september 2019

• Fibromyalgie

De beste huisarts van Nederland is Sarah Terol. Ik kan me totaal niet vinden in een net gelezen reactie. Sarah is zeer begaan, neemt echt alle tijd en dankzij haar heb ik mijn leven weer terug. Ook heeft mijn man zijn vrouw weer terug en heeft mijn dochter haar moeder weer terug. Zo blij dat ik via via bij deze dokter terecht ben gekomen. Waar andere al jaren falen, heeft deze arts in 3 maanden bereikt wat anderen in 6 jaar nooit gelukt is. Ik lag 24 uur per dag op bed, te gillen en te huilen van de pijn en ellende en terwijl ik dit typ, word ik weer emotioneel. Nu kan ik weer van elke dag genieten van het leven. Natuurlijk ben ik er nog niet, maar ik lééf weer! Als je je niet gehoord voelt, of als je wilt weten wat er is, ga naar deze huisarts! Zij is echt uniek, van dit soort artsen zijn er maar heel weinig. Ook haar lieftallige assistent is erg behulpzaam en staat altijd voor je klaar! Kortom een praktijk waar je jezelf mag zijn en er naar je geluisterd wordt. En natuurlijk het belangrijkste; waar je geholpen wordt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Terol, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.