Huisarts Tober, M.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tober, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Amazone - Dordrecht op 29 juni 2018

Dokter Tober is al sinds jongs af aan mijn dokter. Dus ik heb al aardig wat bezoekjes kunnen afleggen bij deze supervriendelijke en behulpzame dokter! Hij luistert goed naar je problemen en weet precies de juiste diagnose te stellen om je zo te helpen. Ook is hij een echt mensenmens. Hij heeft echt interesse in hoe het met jou gaat als persoon, naast de problemen die je hebt. Hoe het gaat met school/werk/familie enz. Dit laat zien dat dokter Tober echt om zijn patiënten geeft en ze altijd mentaal en fysiek gezond wil zien. Ik kom tegenwoordig niet zo heel vaak meer bij dokter Tober, maar als ik langskom komt hij altijd met de beste oplossing voor mijn probleem. Een dokter die je echt kan vertrouwen dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tober, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.