Waardering over Tombrock, C.F.J.L., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Tombrock - Rijswijk op 29 november 2016

3.5
  • Meniscusletsel

Huisarts luistert niet goed, zei ( nadat de fysiotherapeut mij al had behandeld nota bene) dat een meniscusletsel niet mogelijk was en ik voor niks een MRI liet doen ( deed erg moeilijk over de verwijzing) . Uiteindelijk bleek dat ik al langer met een gescheurde meniscus rondliep. Vervolgens belde meneer met het resultaat en bood nog en eens zijn excuses aan en deed alsof hij dit al wist ( erg vervelend) .  Bij elke klacht wilt meneer mij ook wegen en denkt dat elke klacht die ik heb hier vandaan komt terwijl na controle bij de orthopeed uitwees dat ik Hypoflexie heeft wat mijn meniscusletsel heeft veroorzaakt. Laat ook alles zien op Wikipedia en vraagt altijd wat ik zelf denk wat het is . Kortom tijd voor een nieuwe Huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tombrock, C.F.J.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.