Waardering over Tuinenburg, E.E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Tuinenburg, MC de Groene Loper - Voorburg op 18 juni 2012

4.3

In mijn ervaring wacht je gemiddeld een uur (niemand die je dat verteld) Ze luistert en zegt ja ja ja en doet er vervolgens niets mee. Ik heb een vorm van autisme, ik ben 33 en heb daar nog steeds geen hulp voor. Wat zegt Tuinenburg hierop: moet je die hulp wel willen. Zet dingen in brieven naar andere dokter in ziekenhuis die hem helemaal niets aangaan en geeft dan de printer de schuld.. Toen ik hier wat van zei; geen reactie toen ik zei een klacht te hebben werd ik direct de praktijk uitgezet Sorry maar voor mij geen goeie huisarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tuinenburg, E.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.