Waardering over Tuinfort, H.L.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Hacuserk - Almere op 25 april 2017

9.2

Dr. Tuinfort is een huisarts die verder gaat dan een standaard huisarts. Ze neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt. Ze luistert echt naar je klacht/probleem. Ze is meelevend en informeert achteraf nog hoe het met je gaat. Ik heb nog nooit het gevoel gehad na een consult, dat ik dingen was vergeten te vragen/zeggen, omdat ik snel alles in 10 minuten moet proppen. Ze is erg toegankelijk (telefonisch), mocht zij niet aan de telefoon kunnen komen, belt zij over het algemeen dezelfde dag en anders gelijk de volgende dag gelijk terug. Ze maakt altijd tijd vrij als je dezelfde dag nog langs wilt komen. Ze is doortastend en geeft advies waar je echt wat mee kan. Wat ik ook fantastisch vind, is dat ze Westerse en Oosterse geneeskunde met elkaar combineert. Kortom: een totaalplaatje. Ben jij op zoek naar een huisarts die verder kijkt dan de standaard, dan beveel ik zeker Dr. Tuinfort aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tuinfort, H.L.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.