Waardering over Tuinfort, H.L.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Hacuserk - Almere op 9 januari 2017

Eindelijk een kleinschalig huisartsenpraktijk gevonden in Almere! Dr. Henna Tuinfort is een geweldige huisarts die tevens ook acupunctuur kan toedienen. Ze luistert goed en denkt mee met de patiënt. Doordat ze zo begaan is met haar patiënten schrijft ze medicijnen voor die ook uitstekend helpen. Zo heb ik een B12 tekort en kreeg ik bij mijn vorige huisarts geen medewerking voor toediening van een wekelijkse injectie. Gelukkig ziet mevrouw Tuinfort de noodzaak hier wel van in. Het resultaat  van deze injectie is dan ook goed merkbaar. Duidelijk minder vermoeid. Kortom bent u op zoek naar een goede huisarts met empathie voor haar patiënten, dan bent u bij Henna Tuinfort aan het goede adres.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tuinfort, H.L.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.