Huisarts Umans-Mohan, V.I.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Umans-Mohan, V.I., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Umans-Mohan - Amsterdam op 22 juli 2013

Een super aardige dokter, ik kom al jaren bij haar! Verhuis binnenkort helaas naar Maastricht, dus dat wordt een nieuwe huisarts vinden, maar ik hoop dat ik een huisarts vindt die net zo goed luistert, vriendelijk, geduldig en begaan is als zij. Ik voel me bij de dokter altijd erg op m'n gemak en serieus genomen. De praktijk is lekker klein en erg fijn. Helemaal ideaal is de apotheek die aan de praktijk grenst, waardoor je meteen je medicijnen kan ophalen. Ook de assistente van de dokter is erg vriendelijk en behulpzaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Umans-Mohan, V.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.