Waardering over Veen, M.E. van der, Huisartsenpraktijk M.E. van der Veen, huisarts - Steenwijk op 7 juni 2011

3.2

Onpersoonlijke dokter. Heb het gevoel dat hij de klacht niet serieus neemt. Verwijzingen erg lastig. Je moet het echt benoemen: Ik heb hier last van dus ik wil nu een verwijzing want ik loop hier al zo lang mee. Erg vervelend. Daarom ga je ook niet heen. Meestal kom je er met een 'gaat wel over' antwoord weg. Dat kun je zelf ook wel bedenken.... De doktersassistente klinkt erg onvriendelijk en is niet altijd klantvriendelijk. Verder slecht bereikbaar. De arts die er op vrijdag is, luistert wel en neemt je wel serieus. Fijne man.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veen, M.E. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.