Waardering over Veenendaal, D.E. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Van Veenendaal - Udenhout op 25 augustus 2016

1.3
  • Maagzweer

Ik belde om een stool test aanvragen om er zeker van te zijn dat er geen bloed in mijn ontlasting zit. I werd door de assistente verteld dat zij mij terug zou bellen. Na twee uur belde ik zelf terug, zij vroeg mijn gegevens weer als of ze mij helemaal vergeten was. Ik werd weer verteld om op te hangen en dat ze mij alsnog zou terugbellen. Na een half uur belde mij met de mededeling dat ik voor een stool test bij mijn internist moest zijn en niet bij de huisarts. Gelukkig is hij niet mijn Eigen huisarts maar alleen een vervangende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veenendaal, D.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.