Waardering over Veenstra-Groot, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Holst - Voorburg op 20 februari 2014

8.5

Door mijn Autisme vind ik het soms moeilijk dingen goed te begrijpen en ben ik snel in paniek. Dokter Veenstra neemt alle tijd om dingen goed uit te leggen aan mij en print ook extra informatie uit om mee te nemen naar huis zodat ik het nog rustig kan doorlezen. Ook als ze bijna zeker weet dat het spanningsklachten zijn doet ze toch verder onderzoek om 100% zeker te zijn dat dat zo is. Daar is ze dan ook eerlijk over. Ik kan ook altijd de assistentes bellen als ik toch nog iets moet na vragen al vind ik de ene assistente persoonlijk vriendelijker dan de ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veenstra-Groot, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.