Waardering over Verdonk, C.R.A., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Charley Toorop, Huisartsen - Rotterdam op 2 augustus 2012

Dr Verdonk is al 25 jaar mijn huisarts en dat van mijn kinderen. Behalve dat hij heel erg knap is is hij zeer kundig, stelt je altijd gerust en op je gemak. Luistert goed en denkt ook mee met je. Helemaal niet zo van ik weet het beter en houd jij je mond maar. Hij is altijd vriendelijk. Schrijft niet gauw medicijnen voor wat op zich wel goed is. Ik wil geen andere huisarts. Zij assistente is ook heel kundig, snapt vaak meteen wat je bedoelt. Kijkt altijd samen met naar oplossingen om de dokte te spreken of voor het maken van afspraken op korte termijn. Zij is een verlengstuk van de dokter. Hij kan volgens mij niet zonder haar. Daarom een 9.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verdonk, C.R.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.