Waardering over Verhulsdonk-Sanders, M.T.P.G., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk van Eerdenbrugh - Eindhoven op 12 september 2019

5.2
  • SOA's

Ik had een risicocontact gehad waarmee ik hiv opgelopen had kunnen hebben. Dr Verhulsdonk wist niet van het feit dat op hiv getest kan worden na drie maanden, maar dacht dat dit zes maanden was en binnen drie maanden een iets lagere (volgens haar 5%) zekerheid gaf dat de geteste persoon het niet zou hebben. Daarbij, zei zij daarover dat het oké was om mij rond te laten lopen met deze 5%. Achteraf dacht ik pas, wat uiteraard erg stom is, aan het feit dat dit echt uit den boze is; ik zou anderen kunnen besmetten, die mensen zouden ook andere mensen kunnen besmetten…

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhulsdonk-Sanders, M.T.P.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.