Waardering over Vermast, H.R.T., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Ingang Zuid - Tilburg op 12 december 2018

3.5
  • Uitdroging

Dokter Vermast trekt razend snel conclusies, op zich prettig maar niet als dit verkeerde conclusies zijn. Er worden onvoldoende vragen gesteld die nodig zijn voor een juiste diagnose. Er wordt door hem bij alle kwaaltjes anti biotica voorgeschreven (we hebben het hier over een baby van nog geen jaar oud). Tevens wordt er gezegd dat je gerust mag bellen/een nieuwe afspraak maken bij vragen of als je het niet vertrouwd om vervolgens als je dit doet de vraag te krijgen, waarom bent u weer hier. Helaas door een verkeerd gestelde diagnose is het bijna misgegaan met onze baby. Wisselen van huisarts is niet mogelijk binnen de praktijk. Daarom overgestapt naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermast, H.R.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.