Huisarts Verseveldt, E.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Verseveldt, E., Huisartsenpraktijk Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Van der Wardt - Hippolytushoef op 6 december 2018

Ik vind deze huisarts nog veel erger dan Van der Wardt. Als je bij haar komt merk je dat je niet serieus genomen wordt omdat er met sarcasme gereageerd wordt op de klachten. Ook is het mij voorgekomen dat ze er ronduit een grap over maakt. Als ze het bovenstaande niet doet dan is het wel de klachten met een zeer norse blik, houding en stem aanhoren. Je voelt je totaal niet gewenst en je gaat 9/10 x weg met de zin: "kijk het nog maar even aan"Heb je jaren geleden aangegeven dat je niet tegen een medicijn kan, maar nu weer dezelfde klacht hebt? Nee natuurlijk geven we je het goed werkende medicijn niet! Probeer gewoon diegene waarvan je zei dat je er niet tegen kon maar...Wellicht helpt het nu wel. Met alle gevolgen van dien.Kom je op wieringen wonen en zit je aan deze praktijk te denken? Doe het niet want kans is groot dat je niet gehoord en serieus genomen wordt. Ook zal ik dan aanraden om je klachten maar eens even flink veel aan te dikken misschien volgt er dan wel een luisterend oor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verseveldt, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.