Huisarts Versteeg, C.P.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Versteeg, C.P., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Aalst, huisarts Versteeg - Waalre op 26 juli 2013

Versteeg geeft mij nooit gevoel dat, ondanks ik chronisch patient ben met mijn DM-2, dat ik teveel ben. Hij heeft altijd tijd om mijn vragen over welk ziektebeeld dan ook duidelijk te maken. Zoekt niet alleen naar de medische oplossing, ook voor de praktische zaken denkt hij met en voor je. Doortastend indien nodig: wondroos en behandeling acute galsteenaanval. Herkent je ook van gezicht en niet alleen met behulp van zijn digitale kaartenbak. Daarnaast in de praktijk ook doelmatig werkzaamheden afgestoten. Prima huisarts en erg prettig in de omgang

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Versteeg, C.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.