Waardering over Vogels, E.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Ubachs en Vogels - Wijchen op 12 juni 2012

2.5

Toen ik met klachten kwam over vaginale bloedingen en vertelde dat mijn vorige huisarts zei dat er erosies zaten en hij dit aan deed stippen, kreeg ik als antwoord; daar heb ik nog nooit van gehoord, welke huisarts doet zoiets. Die bloedingen gaan vanzelf wel weer over! mijn klachten over aanhoudende buikpijn werd afgedaan met, dat ik maar meer vezels moest eten. Alsof zei wist wat ik aan vezels at. heb vervolgens bij een andere huisarts binnen dezelfde praktijk een verwijskaart gevraagd voor de gynaecoloog. daar werd al vlot baarmoederhalskanker geconstateerd> ik heb achteraf nog geen sorry gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vogels, E.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.