Waardering over Vos, F.M., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Mediport, Huisartsenpraktijk Vos - Amsterdam op 17 oktober 2017

8.2

Al 5 jaar patiënt bij Dr Vos. Ze is een erg zorgvuldige goed luisterende huisarts die een stap extra doet voor haar patiënten(kijkt bv naar alternatieve therapie, belt aan het einde van de dag nog op om te vragen of alles goed is gegaan etc.).  Het enige nadeel hiervan is dat ze tijd neemt voor haar patiënten waardoor het programma vaak uitloopt zoals veel mensen hier over klagen. Persoonlijk is dat iets wat ik voor lief neem omdat ik liever een arts heb die haar stinkende best doet voor haar patiënten om ze zoveel mogelijk te kunnen helpen ipv sommige huisartsen die het afraffelen om op tijd klaar te kunnen zijn. Ik raad haar zeker aan tenzij je stiptheid meer waardeert dan goede zorg. Ze is de beste huisarts die ik in Amsterdam gehad heb tot nu toe(6 in totaal).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.