Waardering over Vos, F.M., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Mediport, Huisartsenpraktijk Vos - Amsterdam op 12 augustus 2015

6.3

Kopie van dossier opgevraagd. Bleek deel vermist te zijn.. 3 belafspraken gemaakt en gewoon niet teruggebeld, kortom een huisarts die je niet te pakken krijgt. Ligt misschien aan werkdruk, dan stel ik voor: minder patienten aannemen want als je huisarts je 3 belafspraken gewoon laat zitten.. dat lijkt me de beodeling. Brutale assistente aan de lijn gehad, hoewel wel weer positieve ervaringen met andere assistenten. Voor de rest vind ik huisarts Vos goed luisteren en positieve ervaringen mee maar qua adminstratie en bereikbaarheid dus zwaar knudde. Erg jammer, dus ik stap over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.