Waardering over Vos, J. de, Huisartsenpraktijk Gooise Huisartsen Huizen - Huizen op 2 januari 2018

9.8
  • Hyperthyreoïdie

Ongekend goede huisarts! Wij zijn in augustus verhuisd van Badhoevedorp naar Huizen. Om deze reden ingeschreven bij de praktijk. Alle contact momenten verliepen soepel en vakkundig. De arts vraagt goed door en komt met een duidelijk behandelplan. Meten is weten. Kleine bloedonderzoeken worden direct op de praktijk uitgevoerd. Zo komen mankementen zonder vertraging aan het licht. Tevens belt hij zijn telefonisch na en volgt op. Dat geeft mij het gevoel alsof de praktijk echt geinteresseerd is, in het resultaat van de gekozen behandeling en het komt oprecht over. Bij mijn oude huisarts in Badhoevedorp moest ik, er zelf achteraan bellen! Daar was totaal geen opvolging. Ik was dan ook blij verrast, dat de arts (Jim de Vos)zelf even belde om te vragen hoe het met mij ging. Top service!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.