Huisarts Vrolijk, E.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

7 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Roelof Hart, Huisartsenpraktijk Vrolijk - Amsterdam

29 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik kan me helaas niet vinden in alle eerdere beoordelingen. Bij alle keren dat ik dr Vrolijk ben geweest voelde ik me niet serieus genomen. Uiteindelijk via een andere weg in AMC gekomen bleek wel...

1.0

18 maart 2020 - Geplaatst door de redactie

Correcte ontvangst, snelle adequate afhandeling.

10 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik heb helaas veel pech met me gezondheid en medische blunders meegemaakt. Maar dokter Vrolijk is een zeer bekwaamd en goed luisterde huisarts. Die bereid is je te helpen en de tijd neemt voor je....

17 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Altijd erg prettig en zorgzaam. Komt met goede behandel plannen. Je voelt je altijd gerustgesteld en hebt vertrouwen in het vervolgtraject. Dank!

30 maart 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik ben weer zeer tevreden over dokter Vrolijk! Prettige behandeling en prettig gesprek. De informatie die ze gaf was geruststellend en na het bezoek ging het al veel beter. Fijn zo'n dokter!

9 september 2014 - Geplaatst door de redactie

Dokter Vrolijk heeft mij fantastisch geholpen en doorverwezen naar een erg prettige specialist. Prachtige praktijk. Waren alle artsen maar zo deskundig en behulpzaam!

9.3

5 november 2013 - Geplaatst door de redactie

Ook al kom ik er niet vaak, dokter Vrolijk vind ik een erg goede huisarts! Fantastische nieuwe praktijk en ik vind haar werkwijze altijd prettig en ze komt mij zeer deskundig over! Na het laatste...

9.2

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 4 waarderingen.