Waardering over Waardenburg, H.I.W., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Gasthuiskwartier - 's-Hertogenbosch op 13 juli 2019

• Huidkanker

Via deze weg wil ik dr. Ward Waardenburg bedanken en aandacht vragen voor zijn, in alle opzichten, fijne manier van werken.In tegenstelling tot mijn vriendinnen die allerlei nare behandelingen hebben moeten ondergaan ben ik door dr. Waardenburg voor huidkanker behandeld volgens de methode uit 1950.Hij heeft ipv chemotherapie Efudix crème voorgeschreven. Uit recent onderzoek blijkt dit oude middel net zo effectief te zijn als de huidige moderne technologie en daarnaast is het ook veel goedkoper.Voor de patiënt is het zelf aanbrengen van deze crème uiteraard veel prettiger dan bijvoorbeeld de chemo-therapie waarvoor je naar een ziekenhuis moet en waarmee je vaak veel tijd kwijt bent. Dr. Waardenburg heeft op het gebied van huidkanker veel ervaring opgedaan in zijn voormalige praktijk in Andalusie.Ik ben erg blij met deze arts want naast dat ik hem erg kundig vindt, kijkt hij ook kritisch naar de zorgkosten.Als meerdere artsen voor deze oude behandelmethode kiezen dan komt dat in Nederland neer op een kostenbesparing van enkele miljoenen euro's per jaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waardenburg, H.I.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.