Waardering over Wardt, D.C. van der, Huisartsenpraktijk Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Van der Wardt - Hippolytushoef op 20 juni 2012

5.3

ik heb geen vertrouwen meer in die man. Zo zegt hij, het is dit, kom je even later voor het zelfde, is dit niet waar. Hij heeft moeite om patienten door te sturen naar het ziekenhuis, wil er blijkbaar zelf aan verdienen. Snurken gaat nooit over, er werd niet over slaapapeu gesproken, sliep overal zelfs achter het stuur van mijn auto. Dankzij mijn cardioloog ben ik bij de longarts beland en slaap ik nu alleen nog 's avonds in mijn bed met mijn luchtapperaat. Ik kan nog veel meer op noemen.Ik probeer altijd om bij zijn collega dr. Versseveld te komen daar ik hem niet meer vertrouw met mij zijn er heel veel mensen die ook naar de weekendarts dr.dekker gaan als hij dienst heeft

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wardt, D.C. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.