Waardering over Weerheim, J.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Tjasker - Papendrecht op 10 januari 2017

3.8

Ik ben hier gekomen doordat Dokter Lathouder met pensioen ging. Vanaf dat moment bij geen ene afspraak serieus genomen. Als je kwalen hebt, moet je het vaak eerst zelf opzoeken en door de manier waarop je word geholpen bedenk je je bij elke klacht of kwaal wel even 4x voordat je echt een afspraak maakt. Als je dan uiteindelijk toch besluit dit te doen word je weer naar huis gestuurd met een lullig advies waar je niks mee kan. Bij het aangeven dat ik wilde veranderen van dokter heeft hij zich uiterst onprofessioneel gedragen en mij kinderachtig nagepraat en aangesproken alsof ik een kind van 4 was. Ik ben blij dat ik nu overgestapt ben en beveel deze dokter dan ook niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weerheim, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.