Waardering over Weide, F.R. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Leijen - Bilthoven op 24 april 2017

5.7

Dr. van der Weide is al 15 jaar onze huisarts, en wij zijn zeer tevreden. Hij is duidelijk en open, attent. Alleen zijn assistenten zijn 'n regelrechte ramp, vaak onvriendelijk aan de telefoon veel fouten o.a. het verkeerd of niet doorgeven van medicatie aan de apotheek (nooit hun fout, altijd die van de apotheek). Het weer naar huis sturen om daar je temperatuur op te meten, en dan weer terug komen naar de praktijk met het resultaat , omdat ze geen thermometer kunnen vinden! (ongehoord). Zijn wars van sociale vaardigheden, en lijken niet te beseffen dat zij 'n dienstverlenende functie hebben (zit waarschijnlijk niet in de opleiding). Ben zelf al 44 jaar werkzaam in de "zorg" als ik op deze manier met mijn clienten/patienten zou omgaan of omgegaan zou zijn zou ik al vele malen m'n ontslag gekregen hebben .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weide, F.R. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.